24 Aralık 2011 Cumartesi

24:00

hoş bir gün değil... bilmiyorum nedendir, bugün içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. aslında nedeni belli, bu gece dağıtmak istiyordum. arkadaşla anlaştık, dimi mutlu? bi güzel içicektik, gülücektik biraz. hazırlandım, giyindim, kazak giydim bi de soğuk diye. çıkıcakken evden dedim ne olur ne olmaz bi sefer saatlerine bakıyım... bir de baktım ki, otobüsün en son seferi 24:00 yazıyor. baktım saate, çeyrek var on ikiye. sikerler böyle işi afedersin. hafta içi bile saat bire kadar otobüs var, hafta sonu en son otobüs nasıl 24:00 ya, nasıl? bi moralim bozuldu blog - yalnız sözlük demeye benzemiyormuş bu- ... sonra oturdum surat çarşamba pazarı, dedim şu yusuf atılgan reisin anayurt oteli'ne devam ediyim. okuyorum, okuyorum sayfalar geçiyor ben bir türlü kitaba kafamı veremiyorum. kapat dedim, aç bi film de keyfin yerine geldi. açtım ''source code'', başladım izlemeye... yirmi dakika geçti, yok keyfim yok ne izlicem. kapattım. e bari uyu dedim kendi kendime, koydum yastığa başımı olmuyor, uyku da gelmiyor. ne siktiri boktan iştir bu? sıkıldım yemin ediyorum ya. biraz alkol iyi olurdu, biraz değil aslında birkaç kadeh bişeyler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder