24 Aralık 2011 Cumartesi

ne oldu bana ya?

son zamanlarda bana bi haller oldu blogcan... aksi davranıyorum herkese, her şeye... nedendir bilmiyorum, içimde engellenemez bir beğenmeme durumu, bi burun bükme, bi tiksinme şeysi var insanlara karşı. havaların sürekli bi öyle bi böyle olmasından mıdır, depresyona mı giriyorum bilmiyorum da bi insan iki günde böyle değişir sonra da dört kişi ile kavga eder mi ya? kavga dediğim ağız burun kırma değil tamam da laf dalaşı, hakaretler. özür dileyen insana cevap verme gayretinde bile bulunmuyorum, en yakınlarımdan biri halbuki. içimden gelmiyor. hoşlanmıyorum bu aralar kendimden, pozitif bi insanım ben normalde. öyle aksi davranışlarda bulunmam da, bugünlerde ne oldu bana. bunu çözicem, bi iç hesaplaşma yaşıcam kendimle sonra sana da anlatıcam. söz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder