10 Şubat 2012 Cuma

geciken tatil

selam yalnızlığım.

bugün günlerden, 11 şubat 2012 cumartesi. 
yani... ilk ve orta okul öğrencilerinin ve birçok üniversitenin sömestr tatilinden sonra yeni döneme başladığı haftanın sonu... bizim için ise; sömestr tatil başlangıcı. 

ne anladım ki ben bu işten... ne yapacaktık tatilde, genelde şehir dışında okuyan arkadaşlarla ya kayağa, ya içmeye, ya gezmeye, ya bowlinge, ya güzel bi yemeğe gidecektik. ama sağolsun yönetmelik izin vermedi buna, yalan oldu hepsi. bir de diyorlar ki yaz tatiline de temmuz başı girecekmişiz, ben üniversitede mi okuyorum zorunlu kamp sürecinde miyim anlam veremedim ve bir an önce yönetmeliği doğru düzgün tarih planlamasına davet ediyorum. davetimi büyük bir memnuniyetle kabul etmenizi temenni ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder